Zwroty i reklamacje

Produkty messless wykonuję z dbałością o każdy szczegół z użyciem materiałów najwyższej jakości. W dużej mierze są wykonywanie ręcznie, dlatego gdyby mimo starań zdarzyła się wada, proszę o kontakt mailowy: messless.pl@gmail.com

Klient ma prawo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na zwrot części lub całości zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania - muszą być w takim stanie, w jakim klient je otrzymał. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie mogę zaoferować wymiany, ani zwrotu towaru.

Proszę pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki. W przypadku gdy otrzymam uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu. Towar musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą.

Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

    Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

    Aby dokonać zwrotu lub wymiany, proszę o przesłanie wiadomości email z informacją o odstąpieniu od umowy.

    Rozpatrzenie zwrotu lub wymiany może potrwać do 14 dni.